Luxusní divize značky Hyundai, automobilka Genesis, představila na autosalonu v New Yorku svůj koncept luxusního SUV. Zvlášť zajímavé je jeho pohonné ústrojí
Podle vyjádření Manfreda Fitzgeralda, ředitele značky Genesis, bychom se realizace vozu vycházejícího z tohoto konceptu mohli dočkat již během dvou let. To jsou poměrně silná slova, ale automobilce Genesis nic jiného nezbývá. Kdo chce totiž na americkém trhu uspět, tomu SUV nesmí chybět v nabídce.
Velice zajímavou novinkou tohoto konceptu je použitý pohonný systém. Ten by totiž měl být na bázi plug-in vodíkových palivových článků. Žádná konkrétní data o výkonu nebo schopnostech jsme se bohužel nedozvěděli. V produkční verzi ale jistě nebudou chybět ani klasické pohonné jednotky spalující starý dobrý benzín.
Hyundai se v tomto konceptu rozhodla zpracovat své vlastní vize budoucnosti. Cílem bylo odlišit se a vytvořit specifické znaky pro novou řadu vozidel Genesis. Těmito znaky by pak měly být výrazné přední a zadní svítilny, které nesou označení "Quad lamps" a dávají modelu GV80 vskutku neobvyklý vzhled.
Designéři dostali volnou ruku i v interiéru. Ten působí velice čistě, prostorně a elegantně. Palubní desce dominuje 22 palců velký zahnutý OLED display. Ten by měl sloužit jednak jako infotainment systém, ale zároveň i jako multifunkční ovládají prvek. Podobné displeje, i když značně zmenšené, byly zabudovány i do předních sedadel a budou sloužit cestujícím vzadu.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.