Je to krátká chvíle od premiéry nového BMW M2 a my se po včerejšku můžeme podívat na první špionážní fotografie odlehčené edice CSL.
Tyhle snímky pořízené na Nürburgringu hovoří za vše. Maskovaný prototyp se tady proháněl několik hodin po okruhu a je jasné, že posílená a lehčí verze M2ky nabídne ještě rychlejší čas. Však takové BMW M4 GTS dosahuje zajede tenhle okruh o 24 sekund rychleji než klasická M4. Díky tomu lze předpokládat, že ostřejší M2 zde smázne klasickou verzi.
Zatím není jasné, zda vůz ponese označení BMW M2 CSL nebo M2 GTS. Bez ohledu na to měl zamaskovaný testovaný prototyp širší rozchod chol a výraznější aerodynamický balíček. Edice M2 GTS / CSL by měla následovat svého vetšího bratra M4 GTS, takže lze počítat s kabinou oholenou o zbytečné prvky, s tím spojeným úbytkem na váze a vyšším výkonem.
Ve výsledku se pak třílitrový agregát N55 s výkonem 370 koní a 465 Nm točivého momentu dostane blíže nespecifikovaný výkonnostní doping. S jednotkou pak bude spárována automatická převodovka a je otázkou, na kolik vlastně vyjde okořeněná M2 GTS/ CSL. Více informací totiž o testované novince není.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.