Také jste počátkem letoška byly zklamaní, když na svět vyplula informace o tom, že otevřené BMW M2 nebude? Nejste zřejmě jediní, jenže dnes se ukazuje, že BMW nám možná lhalo.
Když pomineme fakt, že větší sourozenci jako je BMW M4 a M6 se v edici Convertible vyrábějí, pak se podívejte na fotografie vozu, které najdete zde. Právě na nich totiž vidíme dokonale zpracovanou M2ku, které něco podstatného chybí. Ano, hádáte správně, tím podstatným je pevná střecha.
Se vším přišli kolegové z holandského magazínu Autoblog. Nikdo přesně neví, zda se jedná o reálné fotky, nebo počítačovou ilustraci, jenže již se ozývají hlasy, že to jsou uniklé oficiální snímky verze M2 Cabrio. Ať je pravda jakákoliv, rozhodně bychom nebyly proti, kdyby se něco takovéh začalo opravdu vyrábět.
A vůbec, základem M2 by se mohla stát klidně verze M235i Convertible, které by se instaloval jiný motor, doplňky karoserie a rázem máme novodobou ostrou M2 kabrio. Někteří také počítají s možností, že tuhle variantu si BMW chystá jako velké překvapení na letošní autosalon v Paříži. No uvidíme, kde nakonec bude pravda.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?