Je to sotva týden, kdy se nám představil nový Fiat 124, a již dnes se můžeme podívat na jeho ostrou verzi od Abarthu.
Jeho podobu má na svědomí designér X-Tomi design a výsledek v podobě Abarthu 124 Spider není marný. O to lepší je pak zpráva, že reálný vůz má opravdu přijet, a to už v roce 2017.
Automobil bude nabízen s 1,4litrovým přeplňovaným čtyřválcem o výkonu 160 a 190 koní. Existuje ale i možnost, že přijde s motorem generujícím více než 200 koní. Karoserie dostane agresivnější bodykit, auto nabídne tužší odpružení, zvětšené brzdy a další mechanická vylepšení.
Koncert FCA navíc plánuje, že by stvořil i závodní verzi Abarthu 124 Spider. Ta by měla závodit v šampionátu rally vozů WRC. Podrobnosti jsou zatím velmi vzácné, ale utajený zdroj uvnitř firmy Abarth říká, že Abarth 124 Rally se bude účastnit v nové kategorii sportovních vozů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?