Japonská automobilka Lexus si pro svůj domovský autosalon v Tokiu přichystala zcela nový koncept. Ten nám nyní poodhaluje na prvním snímku, který zachycuje jeho přední světlomet.
Luxusní odnož největší automobilky na světě se chystá na autosalonu v Tokiu, který bude probíhat již na konci října, odhalit zcela nový koncept. Ten nám nyní poodhaluje pohledem na jeho úzký přední světlomet s agresivní spodní linií světel pro denní svícení.
Všeobecně se předpokládá, že se bude jednat o podobu nové generace modelu LS, který je na trhu již déle než 10 let.
Rovněž se také předpokládá, že pod kapotou nalezneme osmiválcové „véčko“ s výkonem 465 koní. Tomu bude sekundovat elektromotor. Kombinovaný výkon by tak mohl atakovat hranici 530 koní.
Koncept bude na stánku Lexusu odhalen již 28. října a dle prozatímních informací se německým konkurentů Lexusu jistě nebude spát lehce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.