Pouze 3990 mm dlouhé, 1695 mm široké a 1320 mm vysoké kupé boduje stejnou koncepcí jako větší bráška, tedy motorem za přední nápravou a pohonem zadních kol. Zážehová patnáctistovka, původem z japonské specifikace Corolly, má 130 koní a 148 Nm, přičemž na již zmíněnou zadní nápravu tuto sílu přenáší šestistupňová manuální převodovka Aisin. Hmotnost se povedlo stlačit pod jednu tunu (celkově 980 kilogramů), konkrétnější dynamická data nicméně Toyota nezveřejnila. Víme alespoň, že podvozek využívá nezávislého zavěšení kol.
Na první pohled nevypadá S-FR s velkým nasávacím otvorem příliš agresivně, detailnějším pohledem nicméně zjistíte, že té sportovní agrese je více než dost. Už jen lehce zamračená přední světla (stejný tvar mají i zadní skupinové reflektory), jediná koncovka výfuku ve velkém difuzoru nebo černé doplňky na jinak jasně žluté karosérii. Tohle prostě bude přitahovat pozornost lidí.
Stejné barevné schéma si osvojil také minimalistický interiér, kde zcela chybí jakýkoliv displej multimediálního systému. Pokud by toto značka převedla i do sériové výroby, zasloužilo by si to v dnešních přetechnizované době hlasitý aplaus. Plně digitalizován byl naopak přístrojový štít, tvořený kruhovým sdruženým displejem a čtyřmi ukazateli teploty oleje, motoru atd. Na volantu je místo klasických tlačítek dotyková plocha. Středovou konzoli tvoří kruhové sdružené ovladače klimatizace a ventilace, respektive porty pro připojení USB. Po vzoru Mazdy, přičemž MX-5 se řadí k potenciálně nejvážnějším konkurentům, se dostalo na asymetrické výdechy ventilace s různým tvarováním. A ještě jednou zmínka o lehkonohém roadsteru - sériová podoba S-FR má být oproti němu o 10 000 dolarů (cca 239 000 korun) levnější.