Pokud se mluví o německých úpravcích automobilů, každého jistě napadne značka Brabus. Ta ale není jediná. Na paty jí zdárně šlape společnost Startech, které se na letošním autosalonu ve Frankfurtu blýskne tímto jedinečným kouskem.
Startech prezentuje svou úpravu Bentley Continental Convertaible na prvních snímcích ještě před jeho slavnostní premiérou ve Frankfurtu.
Každý si jistě všimne množství přidaných karbonových spoilerů, včetně nového předního splitteru a masivního zadního difuzoru, ve kterém sídlí čtveřice koncovek výfukového systému a mlhově světlo ve stylu Formule 1. Další dominantou exteriéru jsou černá masivní 22“ kola.
Naopak interiér se nese ve světlém duchu. Sedadla jsou potažena světlou kůží, které je doplněna kontrastními šedými prvky a světle zelenými proužky. Tato barevná kombinace ostatně prostupuje celým interiérem. Výjimkou je pouze prostor pro zavazadla, který je vyveden v zářivě zelené barvě.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.