Pro modelový rok 2016 se BMW rozhodlo představit novou verzi dvojkové řady Active Tourer. Jedná se o model 225xe a jeho debut čekejme oficiálně na letošním frankfurtském autosalonu.
V podstatě se jedná o plug-in hybridní verzi 2.řady Active Tourer s označením 225xe. Vůz je vybaven pohonným ústrojím, které se skládá z 1,5-litrového tříválcového motoru TwinPower Turbo, elektromotoru a 7,7 kWh lithium-iontové baterie. Motor produkuje 136 koní a 220 Nm točivého momentu, zatímco elektromotor dodává dalších 88 koní a 165 Nm točivého momentu.
Vzhledem k tomu, že motor pohání přední kola a elektromotor pohání zadní kola, se verze 225xe může chlubit pohonem obou náprav. Samozřejmostí je i koncepce pohonu jen jedné z náprav, protože spalovací motor může pracovat sám bez pomoci elektromotoru a naopak. Při pohonu obou náprav ale kombinovaný maximální výkon činí 224 koní a 385 Nm točivého momentu.
Pokud jde o výkon, auto může zrychlit z 0-100 km / h za 6,7 sekundy a nejvyšší naximální rychlost činí 202 km / h. To není vůbec špatné, když vezmete v úvahu to, že 225xe má mít kombinovanou spotřebu paliva mezi 2 až 2,1 litru na 100 km. Emise CO2 pak dosahují 46 až 49 g / km. Ještě důležitější je, že 225xe může ujet až 41 kilometrů čistě na elektřinu a dosáhnout rychlosti až 125 km / h.
Pokud se baterie vybije, plně nabitá bude opět za přibližně tři hodiny a zákazníci si mohou také objednat balíček BMW 360 ° ELECTRIC. Ten zahrnuje i BMW Wallbox, který zkracuje dobu nabíjení na dvě hodiny a patnáct minut. Nové BMW 225xe Active Tourer půjde do výroby v průběhu tohoto roku a ceny v Německu začínají na částce 37.800 eur.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!