Audi chce lépe konkurovat sportovní divizi M automobilky BMW a sportovní divize Mercedesu AMG.
Co je největší rozdíl mezi BMW M, Mercedesem AMG a Audi quattro? Myslíte, že pohon všech kol? Ne to je až sekundární rozdíl. První je fakt, že Audi nemá žádnou sportovní divizi. To by měl změnit začínající projekt Audi Sport.
Vzniká tak divize, která se postará nejen o zákaznický servis, ale také bude stát u vývoje špičkových nejvýkonnějších verzí s označením RS a samozřejmě i modelu R8. Pro zkušební provoz si automobilka vybrala Australský trh, kde se „eReSové“ modely těší velké oblibě.
Prvotní úkol je poradenství zákazníkům, pomoc při výběru daného modelu a posléze nabídka příslušenství ze sekce Audi Sport. Nesmíme zapomenout na fakt, že do divize Audi Sport spadají jen modely RS a R8. V tuto chvíli se tedy jedná „jen“ o pět modelů. RS3, RS6 Avant, RS7 a RS Q3.
Pokud se u patnácti Australských prodejců tento program osvědčí, dostane se postupně i na další světové trhy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?