Audi chce lépe konkurovat sportovní divizi M automobilky BMW a sportovní divize Mercedesu AMG.
Co je největší rozdíl mezi BMW M, Mercedesem AMG a Audi quattro? Myslíte, že pohon všech kol? Ne to je až sekundární rozdíl. První je fakt, že Audi nemá žádnou sportovní divizi. To by měl změnit začínající projekt Audi Sport.
Vzniká tak divize, která se postará nejen o zákaznický servis, ale také bude stát u vývoje špičkových nejvýkonnějších verzí s označením RS a samozřejmě i modelu R8. Pro zkušební provoz si automobilka vybrala Australský trh, kde se „eReSové“ modely těší velké oblibě.
Prvotní úkol je poradenství zákazníkům, pomoc při výběru daného modelu a posléze nabídka příslušenství ze sekce Audi Sport. Nesmíme zapomenout na fakt, že do divize Audi Sport spadají jen modely RS a R8. V tuto chvíli se tedy jedná „jen“ o pět modelů. RS3, RS6 Avant, RS7 a RS Q3.
Pokud se u patnácti Australských prodejců tento program osvědčí, dostane se postupně i na další světové trhy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?