Model HR-V je zcela nové kompaktní SUV od japonské Hondy. Vůz 429,4 cm dlouhý a 160,5 cm vysoký. Podle slov samotné Hondy se v HR-V snoubí flexibilita a praktičnost vozů MPV, odolnost SUV a dynamika kupé. Ostatně kupé má připomínat silueta vozu. Celý design vozu je zaměřen primárně na mladé rodiny a mladé páry, které rodinu plánují. Pod kapotou vozu nalezneme jeden ze dvou nabízených motorů. Jedná se o benzínový 1,5 litrový i-VTEC s výkonem 130 koní a dieselový motor 1.6 i-DTEC s výkonem 120 koní. Benzínový motor je možné kombinovat se šestistupňovou manuální převodovkou nebo automatem CVT, dieselový motor je k dispozici pouze s CVT. Tato novinka se na evropském trhu objeví v druhé polovině září s cenou startující na 469 900,- Kč. Opět přikládáme kompletní přehled cen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.