Model HR-V je zcela nové kompaktní SUV od japonské Hondy. Vůz 429,4 cm dlouhý a 160,5 cm vysoký. Podle slov samotné Hondy se v HR-V snoubí flexibilita a praktičnost vozů MPV, odolnost SUV a dynamika kupé. Ostatně kupé má připomínat silueta vozu. Celý design vozu je zaměřen primárně na mladé rodiny a mladé páry, které rodinu plánují. Pod kapotou vozu nalezneme jeden ze dvou nabízených motorů. Jedná se o benzínový 1,5 litrový i-VTEC s výkonem 130 koní a dieselový motor 1.6 i-DTEC s výkonem 120 koní. Benzínový motor je možné kombinovat se šestistupňovou manuální převodovkou nebo automatem CVT, dieselový motor je k dispozici pouze s CVT. Tato novinka se na evropském trhu objeví v druhé polovině září s cenou startující na 469 900,- Kč. Opět přikládáme kompletní přehled cen.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?