V roce 2012 jsme poprvé přivítali novu řadu Mercedesu s označení A. Nyní přichází mezigenerační omlazení této úspěšné řady. Mezi hlavní taháky patří možnost nastavení jízdního módu a hlavně nové motory, které samozřejmě plní emisní normu Euro 6.
Při pohledu na vůz nehledejte žádné výrazné změny oproti předchůdci. Jedná se opravdu jen o kosmetické změny, jako je například úprava přední masky a světlometů.
Stejná písnička platí i pro interiér. Zde prošly změnou hlavně použité materiály a nový až 8“ dotykový display. Ten je nyní plně propojitelný s vaším chytrým mobilním telefonem.Hlavním trumfem nového Áčka jsou elektroničtí pomocníci. Vůz je nyní vybaven antikolizním systém a novým tempomatem. Řidič má navíc k dispozici i zcela nový konfigurátor jízdního režimu – Dynamic Select. Ten dokáže během okamžiku připravit převést do jednoho ze 4 možných režimů úpravou převodovky, motoru, podvozku, ale i klimatizace.
Vůz je možné si objednat již od začátku července. K prvním majitelům se vozy dostanou již na konci září.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?