Již brzy se na trhu objeví nová specifikace sedanu Bentley Flying Spur. Ponese jméno Beluga a pod kapotou bude ukrývat 500 koní.
Britská automobilka Bentley tradičně patří mezi výrobce specializující se na movitější klientelu, které si žádá jen to nejlepší, co je na trhu dostupné. Ovšem ani bohatí businessmani nemohou od rána do večera křižovat silnici v supersportech. Proto automobilka nabízí i luxusní limuzínu Mulsane a sedan Flying Spur. Právě druhý jmenovaný model se nyní dočkal nové exklusivní edice v motorem V8 – BELUGA.
Vůz je postaven na 20“ hliníkových kolech, které jsou vyrobeny speciálně pro model Beluga. Za černou mřížkou chladiče se skrývá čtyř litrový motor s osmi válci seřazenými do V. Ten dokáže vyprodukovat až 500 koňských sil, které dokáží tento majestátní sedan vystřelit z nuly na sto kilometrů v hodině za 5,2 sekundy.
Přepracován byl i exteriér, který je navíc mnohem více „athletický“, než v případě předchůdce.
K dostání bude nová Beluga již letos na podzim. Ve vozu samozřejmě nebudou chybět nejmodernější technologie určené k „rozmazlování“ cestujících během jízdy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.