Již brzy se na trhu objeví nová specifikace sedanu Bentley Flying Spur. Ponese jméno Beluga a pod kapotou bude ukrývat 500 koní.
Britská automobilka Bentley tradičně patří mezi výrobce specializující se na movitější klientelu, které si žádá jen to nejlepší, co je na trhu dostupné. Ovšem ani bohatí businessmani nemohou od rána do večera křižovat silnici v supersportech. Proto automobilka nabízí i luxusní limuzínu Mulsane a sedan Flying Spur. Právě druhý jmenovaný model se nyní dočkal nové exklusivní edice v motorem V8 – BELUGA.
Vůz je postaven na 20“ hliníkových kolech, které jsou vyrobeny speciálně pro model Beluga. Za černou mřížkou chladiče se skrývá čtyř litrový motor s osmi válci seřazenými do V. Ten dokáže vyprodukovat až 500 koňských sil, které dokáží tento majestátní sedan vystřelit z nuly na sto kilometrů v hodině za 5,2 sekundy.
Přepracován byl i exteriér, který je navíc mnohem více „athletický“, než v případě předchůdce.
K dostání bude nová Beluga již letos na podzim. Ve vozu samozřejmě nebudou chybět nejmodernější technologie určené k „rozmazlování“ cestujících během jízdy.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?