Již brzy se na trhu objeví nová specifikace sedanu Bentley Flying Spur. Ponese jméno Beluga a pod kapotou bude ukrývat 500 koní.
Britská automobilka Bentley tradičně patří mezi výrobce specializující se na movitější klientelu, které si žádá jen to nejlepší, co je na trhu dostupné. Ovšem ani bohatí businessmani nemohou od rána do večera křižovat silnici v supersportech. Proto automobilka nabízí i luxusní limuzínu Mulsane a sedan Flying Spur. Právě druhý jmenovaný model se nyní dočkal nové exklusivní edice v motorem V8 – BELUGA.
Vůz je postaven na 20“ hliníkových kolech, které jsou vyrobeny speciálně pro model Beluga. Za černou mřížkou chladiče se skrývá čtyř litrový motor s osmi válci seřazenými do V. Ten dokáže vyprodukovat až 500 koňských sil, které dokáží tento majestátní sedan vystřelit z nuly na sto kilometrů v hodině za 5,2 sekundy.
Přepracován byl i exteriér, který je navíc mnohem více „athletický“, než v případě předchůdce.
K dostání bude nová Beluga již letos na podzim. Ve vozu samozřejmě nebudou chybět nejmodernější technologie určené k „rozmazlování“ cestujících během jízdy.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.