Brabus přitvrdil Mercedes-Maybach S600, výsledkem je 700 koní a 350 km/h

FOTO: Mercedes-Maybach v brutální pojetí Brabusu
FOTO: Mercedes-Maybach v brutální pojetí Brabusu, foto: Brabus
ar3 14. června 2015 10:15
Sdílej:

Německá společnost, která se specializuje na úpravu vozů Mercedes Benz si nyní vzala do parády mocný Mercedes-Maybach S600

 

Již od roku 1909 byla značka Maybach ztělesněním luxusu. Po nedávných finančních problémech je dnes již v plné síle a specializuje se na úpravy luxusních Mercedesů, které se pod jejíma rukama mění na pojízdné paláce plné přepychu.

Jeden takový pojízdný zámek si vzala do parády další německá firma, která se rovněž zabývá úpravami vozů s trojcípou hvězdou ve znaku. Jenže specialitou Brubusu není míra luxusu, ale spíše množství koňských sil.

Sériový Mercedes-Maybach S600 přichází již z továrny s motorem twin turbo V12 s výkonem přes 500 koní. To je ale na poměry Brabusu dost málo, takže byl vůz osazen novou šesti litrovou „vé dvanáctkou“, která disponuje devíti sty koňmi.

Díky tomu se vůz dokáže rozjet z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy a to je na limuzínu o hmotnosti 2,6 tuny, více než úctyhodné. Maximální rychlost 350 km/h. Aby dokázal řidič udržet tak monstrózní výkon na uzdě, byl vůz osazen přepracovaným podvozkem se sportovním zavěšením kol. Úpravy se dočkala také aerodynamická stránka vozu, o kterou se stará tzv. Brabus Aero Packet.

Když vezeme v úvahu všechny tyto fakty a čísla, můžeme potom o tomto jedinečném vozu mluvit jako o supersportovní, superluxusní limuzíně. Konkurenta bude tak vůz hledat asi jen těžko.

 

Stalo se
Testy aut
Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser Executive – nová generace legendárního offroadu, překoná Defender?

Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?

Ze světa
Matteo Doretto

Tragédie před startem Polské rally: Ital Matteo Doretto (†21) zemřel při testovací jízdě

Před začátkem 81. ročníku Polské rally došlo k tragické události. Jednadvacetiletý italský jezdec Matteo Doretto, juniorský mistr Itálie pro rok 2024, zahynul při nehodě během soukromého testu. Podle dostupných informací jeho vůz narazil do stromu poté, co sjel ze silnice.

Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?