To, že exkluzivní dokáže být i obyčejný hatchback vyrobený v Německu, a ne jen italský plnokrevný sporťák, nám nyní plně demonstruje Audi.
Řeč tu je o nové super limitované edici Audi S3 Exclusive. Ta přichází v počtu pouhých dvaceti pěti kusů. Přináší s sebou nová devatenácti palcová kola, sportovní sedačky, interiér plný kůže a doplňků sladěných s exteriérem vozu.
Samotný exteriér, to je kapitola sama pro sebe. Pětice křiklavých barev by si všiml snad i slepec. Od vybrané barvy vozu se odvíjí i cena. Za červenou barvu Misano a modrou Sepang si zákazník připlatí zhruba 400 000 Kč a za oranžovou Glut, Viper zelenou a žlutou Vegas zhruba 450 000 Kč k základní ceně 1 milion Kč.
Jediná smůla je, že tento kousek je a bude k mání, pouze ve Spojených státech amerických.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?