SRT přichází s novým konceptem vozu pro hru Gran Turismo 6 a vůbec se s tím nemaže. Neuvěřitelná symfonie prvků aktivní aerodynamiky doplněna stádem dvou a půl tisíce koní. Asi tak bych popsal koncept Tomahawk.
Není tomu vůbec dávno, kdy jsme vám přinesli článek s videem, ve kterém SRT nastínilo podobu svého hypersportu, který je bohužel určený pouze pro virtuální svět hry Gran Turismo 6. SRT nyní odhalilo tento koncept v celé své kráse a my se tak můžeme kochat s otevřenými ústy.
A že je čím se kochat! Tomahawk vypadá, jako by přilétl z jiného světa. Jeho vzhled je naprosto dechberoucí o to více, když nám odhalí všechny prvky aktivní aerodynamiky, kterými disponuje. To si člověk opravdu na chvíli pomyslí, že se nejedná o auto, ale o letadlo.
Jenže na rozdíl od letadla, jsou zde křídla proto, aby se vůz vůbec na zemi udržel. Výkon přesahující dva a půl tisíce koní totiž není jednoduché spoutat.
Nebojte, nepřehlédli jste se. SRT opravdu tomuto virtuálnímu závodníkovi nadělilo přesně 2 590 koní a jedná se tak o nejvýkonnější vozidlo, které Gran Turismo obsahuje. Tuto porci výkonu má na svědomí hybridní pohonná jednotka. Té vévodí masivní sedmilitrový motor V10.
Asi si nyní říkáte „no to je toho, vždyť je to jen hra“, jenže to nevíte, že SRT prohlásilo, že Tomahawk je vůz, který reprezentuje podobu hyperaut, které budou k mání za 20 let. Je tudíž zcela možné, že v roce 2035 nikoho výkon přes 2 000 koní nepřekvapí.
Nevím jak vy, ale já začínám okamžitě pracovat na stroji času!
Také určitě zhlédněte následující video, kde hovoře designéři i nženýři SRT o tom, jak probíhal vznik tohoto vozu.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?