SRT přichází s novým konceptem vozu pro hru Gran Turismo 6 a vůbec se s tím nemaže. Neuvěřitelná symfonie prvků aktivní aerodynamiky doplněna stádem dvou a půl tisíce koní. Asi tak bych popsal koncept Tomahawk.
Není tomu vůbec dávno, kdy jsme vám přinesli článek s videem, ve kterém SRT nastínilo podobu svého hypersportu, který je bohužel určený pouze pro virtuální svět hry Gran Turismo 6. SRT nyní odhalilo tento koncept v celé své kráse a my se tak můžeme kochat s otevřenými ústy.
A že je čím se kochat! Tomahawk vypadá, jako by přilétl z jiného světa. Jeho vzhled je naprosto dechberoucí o to více, když nám odhalí všechny prvky aktivní aerodynamiky, kterými disponuje. To si člověk opravdu na chvíli pomyslí, že se nejedná o auto, ale o letadlo.
Jenže na rozdíl od letadla, jsou zde křídla proto, aby se vůz vůbec na zemi udržel. Výkon přesahující dva a půl tisíce koní totiž není jednoduché spoutat.
Nebojte, nepřehlédli jste se. SRT opravdu tomuto virtuálnímu závodníkovi nadělilo přesně 2 590 koní a jedná se tak o nejvýkonnější vozidlo, které Gran Turismo obsahuje. Tuto porci výkonu má na svědomí hybridní pohonná jednotka. Té vévodí masivní sedmilitrový motor V10.
Asi si nyní říkáte „no to je toho, vždyť je to jen hra“, jenže to nevíte, že SRT prohlásilo, že Tomahawk je vůz, který reprezentuje podobu hyperaut, které budou k mání za 20 let. Je tudíž zcela možné, že v roce 2035 nikoho výkon přes 2 000 koní nepřekvapí.
Nevím jak vy, ale já začínám okamžitě pracovat na stroji času!
Také určitě zhlédněte následující video, kde hovoře designéři i nženýři SRT o tom, jak probíhal vznik tohoto vozu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.