Společnost SRT je další z řady automobilek, které se pustili do tvorby speciálního konceptu pro hru Gran Turismo.
Již od vypuštění hry Gran Turismo 6, se automobilky předhání v tom, kdo vytvoří pro tento virtuální svět extrémnější a rychlejší koncept. Jsme zvyklí na to, že designeři při tvorbě virtuálních sporťáků, popouštějí uzdu své představivosti na maximální možnou míru a přináší nám opravdu jen to nejlepší, co jsou schopni vytvořit.
Nyní se svou troškou do mlýna přichází i americký výrobce SRT. Tento výtvor nese název Tomahawk. Jedná se o jednomístný vůz využívající hybridní pohon a vskutku přemíru prvků aktivní aerodynamiky. Ze současných supersportů jsme zvyklí na aktivní auerodynamiku v podobě chytrých spoilerů. Tomahawk přichází i s „křídly“ na boku vozu, které zabraňují přetáčivým smykům.
Vůz si můžete alespoň částečně prohlédnout v následující videu, které výrobce nedávno vypustil do světa.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.