Americká společnost PSC Motors představí již 1. června nový hypersport s výkonem 1 700.
Svět supersportů a hypersportů, to již dávno není území několika velkých automobilek. Ba naopak. Stále častěji se setkáváme s malými společnostmi, které vznikají za účelem postavit, co možná nejrychlejší vozidlo. To, co začalo švédským Koeniggsegem a italským Pagani stále pokračuje. S nadsázkou se dá říci, že se denně setkáváme s informacemi o nových automobilkách a jejich odvážnými plány.
Mě nyní zaujala společnost s názvem PSC Motors. Ta byla založena před pěti lety, v americkém městě hříchu, Las Vegas. Stejně jako toto město jsou hříšné i jejich nápady a přichází tak s prohlášením, že pracují na voze, které by mělo svým výkonem překonat i Regeru, které dal Kouniggseg do vínku rovných 1 500 koní.
Vůz je zatím označován jako SP-200 SIN. Měl by být poháněný plug-hybridní technologií. Hlavní pohonnou jednotkou se stane masivní devítilitrový motor V8 s výkonem 1 000 koní. To ale není vše. Nesmíme totiž zapomenout na elektromotor, který disponuje počtem 700 koní. To znamená, že SP-200 SIN má k dispozici celých 1 700 koní! Ty dokáží vystřelit tento karbonovo-hliníkový projektil z nuly na sto km/h za 2,8 vteřiny. Maximální rychlost se má údajně pohybovat kolem závratné hodnoty 450 km/h.
PSC Motors si rozhodně neklade malé cíle. Již 1. června se budeme moci alespoň částečně podívat na to, jestli všechny splní. 1. června totiž bude tento hříšný stroj oficiálně představen světu.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.