Světu se teprve nedávno ukázala nová generace Chevroletu Camaro a už tu máme první digitální snímek od zahraničního webu TopSpeed. Ten naznačuje, jak by mohla vypadat vysoce výkonná varianta ZL1.
Podle přiloženého snímku lze vidět ostře vypadající design, zahrnující jinou mřížku chladiče, větší otvory pro přívod vzduchu, přední spoiler a splitter. Vrcholné provedení ZL1 je také vybaveno jinou kapotou, rozšířenými bočními prahy a většími koly z lehkých slitin, která ukrývají vysoce výkonný brzdový systém.
Chevrolet sice opravdu uvažuje o verzi ZL1. ale zatím je dost málomluvný o samotné jeho výkonnosti. Minulá generace Camara ZL1 má přeplňovaný 6,2-litrový motor V8, který vyvíjí 580 koní, což není taktéž málo. Nový model by mohl být vybaven přeplňovaným 6,2 litrovým motorem V8 LT4.
Jeho dárcem se stane Chevrolet Corvette Z06 a motor vyprodukuje 650 koní a 881 Nm točivého momentu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?