Kahn Design představuje oficiální skici novinky Vengeance. Supersport vycházející ze stávajícího Aston Martinu DB9.
Britská společnost zabývající se úpravou super luxusních vozů, nám přibližuje svůj nový výtvor, který jsme již zmiňovali v nedávném článku. Nyní už ale máme mnohem konkrétnější představy, jak bude zmiňovaný vůz s názvem Vengeance vypadat.
Jedná se v podstatě o Aston Martin DB9. Převzato bylo šasi, motor, převodovka i interiér. Design působí ale mnohem agresivněji, než v případě Astonu. Tomu pomáhají přepracované nárazníky, vzduchové průduchy na kapotě a hlavně, dle mého názoru, nová maska. Sedm příčných „mřížek“, které dávají vozu při pohledu zpředu, naprosto jedinečný vzhled. Ovšem ani pohled na zadní část vozu není vůbec špatný. Samozřejmě zde nenajdeme, ostatně jako nikde jinde, žádné logo Aston Martinu. To, co zde ovšem najdeme, jsou jednoduché čisté linie, které spolu s novými zadními LED světlomety a nízko umístěnou dvojicí výfuků vytváří naprosto jedinečný design.
Na návrhu se podílel tým složený z 25 designérů. Vůz bude vyráběn ručně v Midlands a každý jednotlivý kus bude dodán s plaketou umístěnou v kufru, na které bude podepsán každý zaměstnanec, který se na výrobě daného kusu podílel.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?