Projektový manažer společnosti Mercedes-Benz, pan Martin Hulder, oznámil, že otevřená verze luxusního kupé S-Class přijde na trh ještě tento rok.
V rozhovoru pro magazín Autocar Hulder uvedl: "Mohu potvrdit, že otevřenou verzi současného modelu S hodláme představit, stane se to však až později v tomto roce". Na internetu se již několikrát objevily špionážní fotky, které ukázaly, že model bude po designové stránce silně ovlivněn současným provedením S-Class Coupe.
Kabriolet dostane pevnou zatahovací střechu a bohatou výbavu. Ta nabídne krom typických kožených sedadel a uhlíkovích dekorů i systém ofuku Airscarf. Ten při otevřené střeše fouká teplý vzduch na krk cestujících. Pod kapotou otevřeného Eska Coupe se objeví hned trojice motorů. Jde výhradně o vrcholné jednotky a to včetně:
- Twin-turbo 4,7-litrového motoru V8 s výkonem 455 koní a 700 Nm točivého momentu
- Twin-turbo 5,5-litrového motoru V8 s výkonem 585 koní a 900 Nm točivého momentu
- Twin-turbo 6,0-litrového motoru V12 s výkonem 630 koní a 1000 Nm točivého momentu
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.