Ford odhalil nové SUV Everest. Využívá základů Rangera a zdědil i offroad schopnosti.
Oficiální odhalení, na které mnozí čekali. Civilnější veze Rangera je tu. Nové led pásy pro denní svícení, hliníková ochrana podvozku, nebo velká mřížka chladiče s šestihranným designem, to jsou první změny, které se oproti Rangeru projeví.
Stále však nabízí velkorysou světlou výšku 225 mm. Mimo jiné umí stále brodit a to až do výšky 800 mm. Nájezdový úhel je 29 stupňů v předu a 25 vzadu. Ford se chlubí, že zvládne uvést až 750 kg, což je nejvíce ve své třídě. Za tažné zařízení můžete připojit až 3000 kg.
Po stránce praktičnosti je na tom více než dobře. Může se chlubit nejen sedmimístným uspořádáním kabiny, ale také více než 30 úložnými prostory, které dohromady tvoří objem 48 litrů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.