Fiat vydal velkou fotogalerii nedávno představeného crossoveru 500X .
Prodej automobilka odstartuje již v polovině příštího roku. Nyní představuje kompletní fotogalerii a další informace k této novince, která se nebude bát žádných nástrah města ani divočiny.
Fiat bude novou 500X vyrábět v závodě v Melfi v Itálii a prodej plánuje ve více než 100 zemích po celém světě. Již nyní je jasné, že 500X bude ve dvou variantách. Jedna bude více stylová a nabízena ve výbavách Pop, Postar a Lounge a druhá bude zase o trochu více robustní.
Při uvedení na trh, bude k dispozici motor 1.4 Turbo MultiAir II s pohonem předních kol a 6-ti stupňovou manuální převodovkou a výkonem 90 kW. Další bude 1,6 MultiJet II ve stejném znění a výkonem 140 koní (104 kW). Nejsilnější bude 2,0 MultiJet II s novým 9-ti stupňovým automatem a pohonem všech kol.
Později bude nabídka motorů doplněna o 110 koňový (82 kW) 1,6 E-Torq s 5-stupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol, 170 koňový (127 kW) 1.4 Turbo MultiAir II s 9-automatem pohonem všech kol a také super výkonný Tigershark 2,4-litrový agregát s výkonem 137 kW /184 koní).
Vyznavači nafty se mohou rozhodnout 1,3 MultiJet II 70 kW a nebo 2.0 MultiJet II se 104 kW.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?