Fiat vydal velkou fotogalerii nedávno představeného crossoveru 500X .
Prodej automobilka odstartuje již v polovině příštího roku. Nyní představuje kompletní fotogalerii a další informace k této novince, která se nebude bát žádných nástrah města ani divočiny.
Fiat bude novou 500X vyrábět v závodě v Melfi v Itálii a prodej plánuje ve více než 100 zemích po celém světě. Již nyní je jasné, že 500X bude ve dvou variantách. Jedna bude více stylová a nabízena ve výbavách Pop, Postar a Lounge a druhá bude zase o trochu více robustní.
Při uvedení na trh, bude k dispozici motor 1.4 Turbo MultiAir II s pohonem předních kol a 6-ti stupňovou manuální převodovkou a výkonem 90 kW. Další bude 1,6 MultiJet II ve stejném znění a výkonem 140 koní (104 kW). Nejsilnější bude 2,0 MultiJet II s novým 9-ti stupňovým automatem a pohonem všech kol.
Později bude nabídka motorů doplněna o 110 koňový (82 kW) 1,6 E-Torq s 5-stupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol, 170 koňový (127 kW) 1.4 Turbo MultiAir II s 9-automatem pohonem všech kol a také super výkonný Tigershark 2,4-litrový agregát s výkonem 137 kW /184 koní).
Vyznavači nafty se mohou rozhodnout 1,3 MultiJet II 70 kW a nebo 2.0 MultiJet II se 104 kW.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?