Fiat vydal velkou fotogalerii nedávno představeného crossoveru 500X .
Prodej automobilka odstartuje již v polovině příštího roku. Nyní představuje kompletní fotogalerii a další informace k této novince, která se nebude bát žádných nástrah města ani divočiny.
Fiat bude novou 500X vyrábět v závodě v Melfi v Itálii a prodej plánuje ve více než 100 zemích po celém světě. Již nyní je jasné, že 500X bude ve dvou variantách. Jedna bude více stylová a nabízena ve výbavách Pop, Postar a Lounge a druhá bude zase o trochu více robustní.
Při uvedení na trh, bude k dispozici motor 1.4 Turbo MultiAir II s pohonem předních kol a 6-ti stupňovou manuální převodovkou a výkonem 90 kW. Další bude 1,6 MultiJet II ve stejném znění a výkonem 140 koní (104 kW). Nejsilnější bude 2,0 MultiJet II s novým 9-ti stupňovým automatem a pohonem všech kol.
Později bude nabídka motorů doplněna o 110 koňový (82 kW) 1,6 E-Torq s 5-stupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol, 170 koňový (127 kW) 1.4 Turbo MultiAir II s 9-automatem pohonem všech kol a také super výkonný Tigershark 2,4-litrový agregát s výkonem 137 kW /184 koní).
Vyznavači nafty se mohou rozhodnout 1,3 MultiJet II 70 kW a nebo 2.0 MultiJet II se 104 kW.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?