Alfa Romeo pravděpodobně uvede silnější verzi sportovního modelu 4C. Jak bylo již dříve naznačeno.
Server worldcarfans.com zveřejnil fotografii prototypu Alfa Romeo 4C, který je zřejmě ostřejší variantou doposud vyráběného sporťáku.
Na konci června jsme se od generálního ředitele Alfy Romeo dozvěděli, že se můžeme dočkat výkonnější verze 4C. Naznačil i to, že by mohl nést označení Stradale nebo Quadrifoglio Verde, to jak se bude nakonec jmenovat, není až tak podstatné. Důležitější je to, co nás čeká pod kapotou.
Zatímco standartní 4C má čtyřválec o objemu 1,75 litru, který produkuje výkon 176 kW (240 koní). Silnější verze by stejný přeplňovaný čtyřválec měla naladěný na výkon 198 kW (270 koní). Zřejmě by se dočkala ještě mírného snížení váhy. Představena by mohla být již příští rok na jaře a to společně s otevřenou verzí Spider.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?