Honda oficiálně odhalila modernizované CR-V. Na prvním snímku jsou patrné designové změny, díky kterým dostává CR-V trochu jinou tvář, nežli doposud.
Facelift se pro tentokrát dotkl pouze vizáže. Ta doznala hned několika změn. Přepracovaná přední maska společně s nárazníky a novým designem předních světlometů, které mají integrované LED diody pro denní svícení. Novým designem se můžou pyšnit i zrcátka s integrovaným pásem diod blinkru. Aby toho nebylo málo, Honda bude nabízet litá kola s novým designem a to mimo jiné i v dvoubarevném provedení.
Jak jsme již zmínily, modernizace se týká jen exteriéru a jeho vzhledu. Technika zůstává podle serveru Motor Trend, stále stejná. To tedy znamená, že pod kapotou opět nalezneme osvědčené čtyřválce s výkony od 118 do 148 koní.
Základním naftovým agregátem bude opět velmi úsporný čtyřválec s objemem 1,6 litru a výkonem 88 kW (118 koní) s maximem točivého momentu 300 N.m. Následovat jej bude agregát o objemu 2,2 litru a výkonu 110 kW (148 koní) a s maximem točivého momentu 349 N.m. V nabídce nebude chybět ani dvoulitrový benzinový čtyřválec s výkonem 110 kW (148 koní) a maximem točivého momentu 192 N.m.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?