Honda oficiálně odhalila modernizované CR-V. Na prvním snímku jsou patrné designové změny, díky kterým dostává CR-V trochu jinou tvář, nežli doposud.
Facelift se pro tentokrát dotkl pouze vizáže. Ta doznala hned několika změn. Přepracovaná přední maska společně s nárazníky a novým designem předních světlometů, které mají integrované LED diody pro denní svícení. Novým designem se můžou pyšnit i zrcátka s integrovaným pásem diod blinkru. Aby toho nebylo málo, Honda bude nabízet litá kola s novým designem a to mimo jiné i v dvoubarevném provedení.
Jak jsme již zmínily, modernizace se týká jen exteriéru a jeho vzhledu. Technika zůstává podle serveru Motor Trend, stále stejná. To tedy znamená, že pod kapotou opět nalezneme osvědčené čtyřválce s výkony od 118 do 148 koní.
Základním naftovým agregátem bude opět velmi úsporný čtyřválec s objemem 1,6 litru a výkonem 88 kW (118 koní) s maximem točivého momentu 300 N.m. Následovat jej bude agregát o objemu 2,2 litru a výkonu 110 kW (148 koní) a s maximem točivého momentu 349 N.m. V nabídce nebude chybět ani dvoulitrový benzinový čtyřválec s výkonem 110 kW (148 koní) a maximem točivého momentu 192 N.m.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?