Aston Martin vyráží do boje o zákazníky s novou strategií. Její součástí je nabídka speciálních edicí a verzích. Mezi ně patří verze Carbon Black a Carbon White, které automobilka představila na autosalonu v Paříži.
Klientela luxusních výrobců supersportů je čím dál více náročná. Už nestačí dobré jméno automobilky, vysoký výkon, moderní technika a exkluzivní materiály. Neustále sílí poptávka po speciálních edicích a modelech, které vychází v omezeném množství a tím nabírají na exkluzivitě.
Aston Martin včele s novým ředitelem Andy Palmerem, který mimochodem pracoval pro Nissan, chce udělat svou nabídku atraktivnější pro své zákazníky. K tomu má přispět i nová edice karbonových Astonů.
Modely Vanquish a Vanquish Volante budou nabízeny ve dvou nových edicích. Carbon Black a Carbon White. Budou se tedy lišit jen vzhledem. Vozy budou bíle, nebo černě lakované. Přičemž střecha, přední nárazník, zadní difuzor, prahy, zrcátka a nebo kliky budou vyrobeny z karbonu. Motor bude opět šestilitrový V12 s výkonem 576 koní. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,8 sekundy a rozjede se až na rychlost 324 km/h.
Zdroj: Aston Martin
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?