Podle nové zprávy se nadcházející modelové provedení SRT Viperu pro rok 2015 dočká vyššího výkonu o 5 koní.
S modelem Viper je to za poslední dobu jako na velké houpačce, nedávno musela být zastavena jeho výroba pro nedostatečně velký odbyt a nyní se dozvídáme, že pro příští rok Viper dostane výkonový nárůst. Podle magazínu Road & Track bude v roce 2015 Dodge Viper disponovat výkonem 645 koní, které poskytne stejný nepřeplňovaný 8,4-litrový motor V10. Točivý moment zůstane stejný, konkrétně 814 Nm.
Asi není třeba dodávat, že nárůst výkonu o pět koní není nic moc a zda si vedení firmy SRT myslí, že jim to zachrání či alespoň podpoří prodeje, pa nemůžeme mít nic proti. Vždy tu ale bude o kousíček zběsilejší Chevrolet Corvette Z06 s výkonem 650 koní a 880 Nm, a ta svou kůži nedá zadarmo.
Zdroj: roadandtrack.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.