Ruský trh čeká nový levný sedan, který bude bojovat o tamní zákazníky s automobilkami Dacia a Lada. K té poslední zmiňované nemá ani tak daleko. Proč?
Japonská automobilka Datsun se snaží zaujmout zákazníky po celém světě (hlavně v rozvojových zemích) levnými modely, které maskují svou nízkou cenu, jak to jen jde. Na ruském trhu se nejvíce daří domácí Ladě. Vyrábí levné, ale extrémně zastaralé automobily se starou, ale osvědčenou technikou. Nedávno přišla s něčím podobným i Dacie, která pod křídly Renaultu začala prodávat své „zboží“. Do třetice všeho dobrého tak vstupuje na trh Datsun se sedanem, jehož cena bude přibližně v přepočtu 194 000 Kč.
Datsun on-DO, jak jsme již uvedli na začátku, má s automobilkou Lada mnoho společného. Nejeden jeho díl pochází z Lady Granta. Dle automobilky Datsun, se však kompletně přepracoval podvozek, který má nabídnout daleko komfortnější nastavení a tak jízda, i po horších silnicích Ruské federace, bude stále příjemná.
Japonský on-DO, který se bude vyrábět v továrně v Togliatti, kde najde práci 5000 zaměstnanců, bude nabízet víc, než jen „nízkou“ cenu. Jeho esa v rukávu jsou lepší materiály (v rámci té nejlevnější třídy automobilů), zpracování a design. Ten není čistě účelový, tedy co nejjednodušší tvary pro snížení rizika zmetkových dílů při výrobě. Ostatně, můžete posoudit sami. Rozdíl mezi on-DO a Loganem, či nějakým modelem od firmy Lada, je docela vidět.
První objednávky bude síť 25 dealerů přijímat již tento týden a první vozy dostanou zákazníci ještě před koncem léta. Jak na to zareaguje tamní trh a největší hráči, to se teprve dozvíme.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!