Všichni jsme si zvykli na pravidelné obměňování modelů a jejich „omlazování“ facelifty. Není tedy divu, že se devátá generace Hondy Civic blíží k době, kdy by měla projít faceliftem. Honda jej připravila po krátké době, a to jeden a půl roku po premiéře.
Design Hondy Civic lze s nadsázkou označit za design inspirovaný vesmírem. Samozřejmě v tom nejlepším slova smyslu. Kdo Civic deváté generace viděl naživo zvenčí i uvnitř, dá nám jistě zapravdu. Bude tak velmi těžké faceliftem nezbourat „image“ a přitom vzhled „osvěžit“.
Facelift se bude týkat, jak to u faceliftů bývá, pouze nárazníků, designů kol, prahů a světlometů. Dle slov některých zaměstnanců Hondy, se můžeme těšit na spíše decentní facelift, který potrhne nejcharaktičtější rysy.
O nynější generaci Hondy Civic si můžete přečíst test, který vyšel minulý týden.
TEST: Honda Civic 1,8 Sport ADAC
Další novinkou v portfoliu Honda je jistě Civic Type-R. Tento hot hatch bude poháněn čtyřválcovým, přeplňovaným dvoulitrem s výkonem přes 270 koní. Honda se netají s tím, že by chtěla získat rekordní čas mezi předokolky na Nürburgringu. Myslíte, že se jí to podaří? Komentujte pod článkem.
Zdroj: Honda
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.