Všichni jsme si zvykli na pravidelné obměňování modelů a jejich „omlazování“ facelifty. Není tedy divu, že se devátá generace Hondy Civic blíží k době, kdy by měla projít faceliftem. Honda jej připravila po krátké době, a to jeden a půl roku po premiéře.
Design Hondy Civic lze s nadsázkou označit za design inspirovaný vesmírem. Samozřejmě v tom nejlepším slova smyslu. Kdo Civic deváté generace viděl naživo zvenčí i uvnitř, dá nám jistě zapravdu. Bude tak velmi těžké faceliftem nezbourat „image“ a přitom vzhled „osvěžit“.
Facelift se bude týkat, jak to u faceliftů bývá, pouze nárazníků, designů kol, prahů a světlometů. Dle slov některých zaměstnanců Hondy, se můžeme těšit na spíše decentní facelift, který potrhne nejcharaktičtější rysy.
O nynější generaci Hondy Civic si můžete přečíst test, který vyšel minulý týden.
TEST: Honda Civic 1,8 Sport ADAC
Další novinkou v portfoliu Honda je jistě Civic Type-R. Tento hot hatch bude poháněn čtyřválcovým, přeplňovaným dvoulitrem s výkonem přes 270 koní. Honda se netají s tím, že by chtěla získat rekordní čas mezi předokolky na Nürburgringu. Myslíte, že se jí to podaří? Komentujte pod článkem.
Zdroj: Honda
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.