BMW poslední dobou některé své prototypy na testech maskuje velmi málo. Jeden takový případ je i BMW 2 kabriolet.
Ten byl nedávno zastižen za deštivého počasí. Díky opravdu střídmému maskování můžeme posoudit největší rozdíly mezi řadou 2 kabriolet a řadou 4 kabriolet. Největší rozdíl je samozřejmě v tom, že „čtyřka“ má pevnou střechu, kdežto „dvojka“ plátěnou. Design se u obou modelů nese ve velmi podobném stylu, ale je tu hned několik rozdílů, které jednotlivé řady odlišují.
Ohledně motorizací jen připomenu. Nejsilnější verze M235i bude poháněna šestiválcem dvojitě přeplňovaným s objemem 3,0 litru a výkonem 326 koní. Maximum točivého momentu bude 450 Nm. Stále je však ve hře i příchod ostré M2. O motorizaci můžeme jen spekulovat. Každopádně výkon by měl být řádově o 10-15% vyšší než u M235i.
BMW 2 kabriolet se začne vyrábět již v následujících měsících a prodej začne v dobu, kdy už končí sezóna kabrioletů s plátěnou střechou, a to na podzim.
Zdroj: worldcarfans
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.