BMW poslední dobou některé své prototypy na testech maskuje velmi málo. Jeden takový případ je i BMW 2 kabriolet.
Ten byl nedávno zastižen za deštivého počasí. Díky opravdu střídmému maskování můžeme posoudit největší rozdíly mezi řadou 2 kabriolet a řadou 4 kabriolet. Největší rozdíl je samozřejmě v tom, že „čtyřka“ má pevnou střechu, kdežto „dvojka“ plátěnou. Design se u obou modelů nese ve velmi podobném stylu, ale je tu hned několik rozdílů, které jednotlivé řady odlišují.
Ohledně motorizací jen připomenu. Nejsilnější verze M235i bude poháněna šestiválcem dvojitě přeplňovaným s objemem 3,0 litru a výkonem 326 koní. Maximum točivého momentu bude 450 Nm. Stále je však ve hře i příchod ostré M2. O motorizaci můžeme jen spekulovat. Každopádně výkon by měl být řádově o 10-15% vyšší než u M235i.
BMW 2 kabriolet se začne vyrábět již v následujících měsících a prodej začne v dobu, kdy už končí sezóna kabrioletů s plátěnou střechou, a to na podzim.
Zdroj: worldcarfans
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.