Společnost Citroën představila na trhu v Číně sportovněji vypadající verzi modelu C-Quatre (u nás známá C4), která nese někomu známé přízvisko VTS.
Nový C-Quatre se prodává pouze na trhu v Číně a jedná se o sedan, založený na standardní verzi C4 první generace. Pro přilákání více zájemců o vůz jej proto Citroen představilo ve specifikaci VTS, která přidává body kit karoserie a různé doplňky. Všimnou si lze nového výfukového systému, do kterého odvádí spaliny výhradně 2,0-litrový zážehový 4-válec s výkonem 147 koní.
Vůz je postaven na litých kolech, v zadní části si své místo nově nalezlo zadní křídlo, na boku se pro změnu ocitly větší boční prahy. Závodnické duše jistě potěší červené závodními pruhy na karosérii a větrací otvory pro přívod vzduchu na kapotě motoru. Nový Citroën C-Quatre VTS se v Čině začne již brzy prodávat za částku 113.800 juanů (asi 18.300 dolarů) a za nejlepší verzi s plnou výbavou vytáhne kupec ze své kapsy 135.800 juanů (v přepočtu 22.000 USD).
Zdroj: Citroën přes carnewschina.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.