Na internet unikly první fotografie nového konceptu od Audi. Ukazuje nám nové TT nebo snad úplně nový model?
Allroad Shooting Brake Concept se ukáže již za dva dny na motor show v Detroitu. Audi o malém, městském crossoveru mluvilo již dříve, ač jeho přesný význam není oficiální cestou jistý, je více než jasné, že jde o vizi nástupce modelu TT.
Můžeme se totiž poučit z minulosti, kdy Audi představilo v roce 2005 koncept Shooting Brake a následně se z něj stala druhá generace Audi TT. Jak koncept z roku 2005 tak ten letošní mají velmi podobné siluety a premiéra 3.generace TT se odehraje v letošním roce. V obou případech jde, ačkoliv název vypovídá jasně, více o 3dv. hatchback než o shooting brake. Druhá generace „tétéčka“ zdědila po konceptu Shooting Brake tvar masky chladiče, přední a zadní světlomety a některé díly karosérie. Tudíž nebude těžké představit si jak bude vypadat ta 3.generace navíc na CES 2014 konající se každý rok v Las Vegas, Audi ukázalo interiér TT 2015.
Audi Allroad Shooting Brake Concept oproti svému „předchůdci“ má zvýšený podvozek a plastové ozdoby nárazníků, prahů a blatníků. Prozatím sice nejsou známy žádné detaily ohledně motorizace konceptu, nicméně podle nápisu na boku „e-tron“ bude pod kapotou plně elektrický „motor“ nebo půjde o plug-in hybrid.Zdroj: worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.