talský sedan Fiat Linea, který je postavený na základech Fiatu Grande Punto, je vyráběn už od roku 2007 a nyní přišla první informace o tom, že se do 2 let dočká přímého nástupce.
Italský sedan Fiat Linea, který je postavený na základech Fiatu Grande Punto, je vyráběn už od roku 2007 a nyní přišla první informace o tom, že se do 2 let dočká přímého nástupce.
Fiat Linea je 4,56 metru dlouhý sedan, který využívá techniku Fiatu Grande Punto. Linea je vyráběna v Turecku, Indii a Brazílii a právě v těchto zemích se Linea těší největší oblibě.
Nová generace Liney se bohužel nejspíš vůbec nedostane do Evropy, protože její nástupce plánovaný na druhou polovinu roku 2015 má být technologicky zjednodušený, a také chce konkurovat vozům typu např. Dacia Logan. Proto hlavní zaměření vozu bude opět na trhy v Indii a Turecku.
Italové také oznámili nutnou investici do přestavby turecké továrny Tofas. Automobilka, kterou vlastní Fiat, zde kromě Liney vyrábí také užitkové modely Fiat Fiorino/Qubo a Doblo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.