talský sedan Fiat Linea, který je postavený na základech Fiatu Grande Punto, je vyráběn už od roku 2007 a nyní přišla první informace o tom, že se do 2 let dočká přímého nástupce.
Italský sedan Fiat Linea, který je postavený na základech Fiatu Grande Punto, je vyráběn už od roku 2007 a nyní přišla první informace o tom, že se do 2 let dočká přímého nástupce.
Fiat Linea je 4,56 metru dlouhý sedan, který využívá techniku Fiatu Grande Punto. Linea je vyráběna v Turecku, Indii a Brazílii a právě v těchto zemích se Linea těší největší oblibě.
Nová generace Liney se bohužel nejspíš vůbec nedostane do Evropy, protože její nástupce plánovaný na druhou polovinu roku 2015 má být technologicky zjednodušený, a také chce konkurovat vozům typu např. Dacia Logan. Proto hlavní zaměření vozu bude opět na trhy v Indii a Turecku.
Italové také oznámili nutnou investici do přestavby turecké továrny Tofas. Automobilka, kterou vlastní Fiat, zde kromě Liney vyrábí také užitkové modely Fiat Fiorino/Qubo a Doblo.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?