Dacia Duster sa už zajtra vo Frankfurte ukáže v modernizovanej podobe. My už poznáme podobu jej nového interiéru.
Dacia Duster prichádza po troch rokoch výroby s faceliftom. Podobu novej prednej časti už nejaký týždeň poznáme, no interiér bol až doteraz zahalený rúškom tajomstva. Aj tento fakt je už minulosťou, keďže modernizovaný interiér Dacie už poznáme.
O zmenách vzhľadu sme písali v tomto článku, zamerajme sa teda na nový interiér. Ten nie je prekopaný úplne od základu, po novom však prichádza s upravenou kaplnkou prístrojov pred vodičom, novou ucelenou stredovou konzolou a vylepšenou ergonómiou ovládania. Pred spolujazdcom sa našlo miesto pre menšiu odkladaciu schránku.
Stredová konzola sa bude môcť vo vyšších verziách výbavy pýšiť zabudovaným multimediálnym systémom MediaNav, ktorý poznáme z nového Logana. Jednoduchá obsluha systému je však vo veľkom kontraste s nízko umiestnenou obrazovkou, na ktorú zrejme nebude mať vodič úplne ideálny výhľad. Zlepšenie ergonómie ovládania nastalo vďaka presťahovaniu ovládačov el. sťahovania okien zo spodnej časti stredovej konzoly do dverí.
Modernizovaný Duster bude mať svetovú premiéru počas autosalónu vo Frankfurte.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.