Dacia Duster sa už zajtra vo Frankfurte ukáže v modernizovanej podobe. My už poznáme podobu jej nového interiéru.
Dacia Duster prichádza po troch rokoch výroby s faceliftom. Podobu novej prednej časti už nejaký týždeň poznáme, no interiér bol až doteraz zahalený rúškom tajomstva. Aj tento fakt je už minulosťou, keďže modernizovaný interiér Dacie už poznáme.
O zmenách vzhľadu sme písali v tomto článku, zamerajme sa teda na nový interiér. Ten nie je prekopaný úplne od základu, po novom však prichádza s upravenou kaplnkou prístrojov pred vodičom, novou ucelenou stredovou konzolou a vylepšenou ergonómiou ovládania. Pred spolujazdcom sa našlo miesto pre menšiu odkladaciu schránku.
Stredová konzola sa bude môcť vo vyšších verziách výbavy pýšiť zabudovaným multimediálnym systémom MediaNav, ktorý poznáme z nového Logana. Jednoduchá obsluha systému je však vo veľkom kontraste s nízko umiestnenou obrazovkou, na ktorú zrejme nebude mať vodič úplne ideálny výhľad. Zlepšenie ergonómie ovládania nastalo vďaka presťahovaniu ovládačov el. sťahovania okien zo spodnej časti stredovej konzoly do dverí.
Modernizovaný Duster bude mať svetovú premiéru počas autosalónu vo Frankfurte.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.