Range Rover slaví se svým nejmenším a zároveň nejstylovějším modelem Evoque úspěchy. Přesto neusíná na vavřínech a do boje s novou konkurencí posílá svého koně zase o něco lepšího.
Nejzásadnější změnou je instalace nové, devítistupňové automatické převodovky. Tento již skoro nesmyslný počet kvaltů nacpala do převodové skříně společnost ZF a spolu s dalšími úpravami má zařídit, aby spotřeba klesla o desetinu.
Ony další úpravy spočívají zejména na pohonu všech kol. Ten má šetřit palivo zejména svým častějším odpojováním, které se má odehrát vždy při rychlosti nad 35 km/h a v případě, kdy mají i přední kola trakce dost. Vzhledem k tomu, že většina vozů se pravděpodobně nikdy nevydá dále než na polní cestu, dostane pohon všech kol šanci se spojit nejspíše jen někdy v zimě.
Pod kapotu Range Rover namontoval další armádu elektronických pomocníků. Někteří řidiči bojící se parkování ocení systém automatického parkovacího asistenta, který umí nejen zaparkovat, ale také z malé mezery vyjet. Zábavě napomůže nové multimediální centrum, zatímco jízdě má pomoci vylepšený elektronický systém přibrzďování jednotlivých kol. Pokud by se snad chtěl majitel opravdu přesvědčit o schopnostech vozu v terénu, nabízí Evoque možnost instalace sonarů do zrcátek. Jejich úkolem je měřit, jak hluboko je vůz zanořen při brodění.