Výrobci automobilů dnes matou zákazníky. Špionážní fotografie nové Corolly - koncept a sériové proveden ruku v ruce?
Připomeňme nedávnou minulost japonské značky. Detroitský autosalon přinesl kromě řady jiných novinek i koncept, nazvaný jako Toyota Corolla Furia. Nápad, charakteristický odvážnými tvary, ostrými hranami a zajímavými liniemi, měl být předzvěstí a základem pro další vývoj nové generace Corolly.
Pokud ano, pak je inspirace výše uvedeným konceptem více než střídmá. Hovořit se dá o podobných proporcích zadní části, přední maska však doznala velkých změn a výsledné tvarové provedení je na snadě snad jen s jiným úspěšným – sedanem Camry.
Výroba a prodej nové verze je zatím předmětem zcela nejasných a nepodložených debat. Japonci si již sice téměř rok užívají 11. generace, součástí našich showroomů je však stále ta 10. s benzinovými a dieselovými jednotkami za necelých 330 tisíc koru.
Na nabídku motorizací nováčka jsme zvědaví. Předpoklad je 1,8litrový benzin se systémem Valvematic. Nic víc se prozatím tipovat nedá. Dosud nebyly zveřejněny žádné bližší informace.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.