Ferrari již má svůj vrcholný model pojmenovaný LaFerrari. Přesto se ale může objevit něco ještě lepšího, exkluzivnějšího a samozřejmě mnohem dražšího.
Ferrari Enzo má svého nástupce v podobě LaFerrari, ale automobilka již přemýšlí nad možností výroby ještě šílenějšího vozu, podobně jako z Enza vznikl speciál FXX. Vyjádřil se tak šéfdesigner značky.
Nový vůz by měl být odvozen od LaFerrari, ale aby bylo možné nasadit dostatečně šílenou cenovku, bude velmi řádně upraven. Pohonné ústrojí by se od LaFerrari moc lišit nemělo, ale zato hmotnost by měla velmi řádně poklesnout. Ze speciálů jistě poputuje vše, co je alespoň trochu zbytné a díky tomu má již tak lehoučký vůz zhubnout dobré čtvrt tuny.
Vyrobena má být jen desítka vozů, avšak jejich cena bude atakovat hranici 100 milionů korun.
Svoji variantu LaFerrari má představit také Maserati. I toto naplňuje příběh Enza, které žilo dále v otevřené karoserii Maserati MC12. Vůz, pro který se ihned vžilo pojmenování LaMaserati, použije podvozkové skupiny z LaFerrari, avšak o motoru se prozatím spekuluje. Je možné, že dostane jen odlehčenou variantu motoru bez hybridního ústrojí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.