Třídveřový Pro_Cee’d je posledním z modelové řady. Přinese sportovní design úspěch stejně jako v minulosti?
Po pěti letech přichází druhá generace úspěšného provedení Pro_Cee’d. Model 2013 by jistě rád navázal na prodejní úspěchy předešlé ´07. Ta zaujala v ČR a Evropě více než 55 000 zákazníků a tvořila tak 12% prodejů modelové řady.
Motorová nabídka, stejně tak použité převodovky či podvozek nepřekvapí, složení výbavy jakbysmet. Něco nového zde skutečně nehledejte. Výbavy Active, Comfort a Excklusive zůstávají u všech tří provedení totožné.
Přepracování se však dočkal celkový design. Nižší střecha, posunuté sloupky B a C, nové boky karoserie, zadní dveře, svítilny a nárazník, denní světlomety LED, sedm barevných provedení. Toliko výčet nejdůležitějších změn.
Cena zůstává stejná jako u pětidveřového hatchbacku. Dáte přednost komfortnějšímu nastupování nebo patřičné dávce stylu? Zajímavá politika korejské automobilky – jasný brouk do hlavy mnoha potenciálním zákazníkům.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?