 
            Třídveřový Pro_Cee’d je posledním z modelové řady. Přinese sportovní design úspěch stejně jako v minulosti?
Po pěti letech přichází druhá generace úspěšného provedení Pro_Cee’d. Model 2013 by jistě rád navázal na prodejní úspěchy předešlé ´07. Ta zaujala v ČR a Evropě více než 55 000 zákazníků a tvořila tak 12% prodejů modelové řady.
Motorová nabídka, stejně tak použité převodovky či podvozek nepřekvapí, složení výbavy jakbysmet. Něco nového zde skutečně nehledejte. Výbavy Active, Comfort a Excklusive zůstávají u všech tří provedení totožné.
Přepracování se však dočkal celkový design. Nižší střecha, posunuté sloupky B a C, nové boky karoserie, zadní dveře, svítilny a nárazník, denní světlomety LED, sedm barevných provedení. Toliko výčet nejdůležitějších změn.
Cena zůstává stejná jako u pětidveřového hatchbacku. Dáte přednost komfortnějšímu nastupování nebo patřičné dávce stylu? Zajímavá politika korejské automobilky – jasný brouk do hlavy mnoha potenciálním zákazníkům.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?