Model 4C italského automobilového výrobce jde do prodeje. Na své si přijdou všichni milovníci sportovních kupé!
Účastníci ženevského autosalonu měli a stále mají možnost shlédnout - již jen do 17. 3. dlouho slibovanou novinku Alfy Romeo – model 4C i speciální Launch Edition. Sériové provedení, jehož první koncept byl představen na stejném místě před dlouhými třemi lety, bude uveden do prodeje v průběhu tohoto roku a to za cca 1,2 milionů korun.Vůz je poháněn známým čtyřválcovým agregátem 1750 Turbo - spolehlivě pracuje například u modelu 159 TBi. 80% procent z výkonu 177 kW (240 koní) a točivého momentu 350 Nm je přenášeno na zadní kola již při 1700 ot./min. Maximální rychlost 895 kilogramového drobečka (suchá hmotnost) se pohybuje za hranicí 250 km/h, přičemž stovku zvládne za rovných 4,5 sekundy. To je vzhledem k rozložení hmotnosti 60% na zadní nápravu a použitím ultra lehkých kompozitních materiálů uvěřitelné.Sportovní volant, konstrukce a pozice čalouněných sedadel, použitý hliníkových komponentů, 18 palcová kola podtrhují skutečně nádherný a dynamický vzhled automobilu.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?