Na elektrické SUV automobilového výrobce Tesla si budeme muset počkat nejspíše až do roku 2014.
Zdroj: YouTube
Americká soukromá společnost Tesla Motors, výrobce špičkových elektrických vozidel přislíbila, že započne s výrobou SUV modelu X počátkem roku 2014. Původní výrobní plány, které počítaly již se současným rokem 2013 tak byly notně upraveny.K obratu došlo upřednostňováním modelu S a snahou o dosažení jeho 20 000 produkce. Jistý vliv nese i snaha o dřívější splacení závazné půjčky automobilky, čítající 465 milionů dolarů, tedy něco přes 9 miliard korun. Půjčka do roku 2022 má tak být vyrovnána o celých pět let dříve - roku 2017.Na sedmimístné SUV, nabízené v provedení i 4×4, dvojicí zavazadlových prostorů a celkovou délkou 4 976 mm, se tedy můžeme jen těšit. V případě nových a podrobnějších vyjádření Vás budeme neprodleně informovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.