Čínská invaze do Evropy má vážnou vlajkovou loď. Společnost Qoros přináší sedan, který nevapadá vůbec špatně.
Na březnovém autosalonu v Ženevě se ukáže alespoň po vizuální stránce docela povedený vůz z Číny. Design tamním automobilkám nikdy moc nešel a proto si Qoros pozval Gerta Hildebranda, proslulého designera z Evropy. Ten se pokusil stvořit vůz naladěný na místní chuťové buňky a především na místní peněženky.
Křivky nového vozu nevypadají tak skvostně, jako na původních skicách, přesto se alespoň na první fotografii zdají být linie poměrně oku lahodící a rozhodně nedělající ostudu. Zdá se, že špatně nebude vypadat ani interiér.
Zajímavá by měla být standardní výbava 4,7 metru dlouhého vozu. Ta by měla již v základu zahrnovat velký displej, klimatizaci a řadu další elektroniky. Co se ale bude nacházet pod kapotou, jaká bude kvalita zpracování a jaká reálná spolehlivost, to prozradí až oficiální reálné představení a čas.
Na autosalonu se navíc novinka představí po boku dalších konceptů v podobě městských SUV.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?