Automobilka BMW dnes prekvapila prvými oficiálnymi fotografiami konceptu športového kupé strednej triedy.
Nemecká automobilka BMW dnes uvoľnila rozsiahlu fotogalériu nového kupé strednej triedy s označením Concept 4 Series Coupe. V skutočnosti pôjde o nástupcu aktuálneho BMW 3 Coupe, ktorého nástupca dostane marketingovo odlišné meno. Aktuálne najnovšia generácia BMW 3 ponúkne základ novému kupé, dizajn tejto dvojice však bude odlišný, alebo ak chcete, samostatný.
Je potrebné podotknúť, že ako sme u konceptov BMW zvyknutí, sériová novinka sa zrejme od konceptu nebude príliš odlišovať, maximálne v detailoch. Aktuálnu „trojku“ pripomína pohľad na prednú masku a svetlomety konceptu, predný nárazník je však agresívnejšie tvarovaný a svetlomety sú „vyskladané“ z LED diód. To isté platí vzadu – koncové svetlomety majú podobné tvary, trochu odlišnú grafiku, ale nárazník je prepracovaný.
Interiér vychádza z „trojkovej“ rady BMW, pri koncepte je však celý čalúnený v koži. V sériovom prevedení teda môžeme očakávať množstvo kombinácií vzorov a farieb čalúnenia sedadiel a prístrojovej dosky.
Pokiaľ ide o motorizácie BMW Concept 4 Series Coupe, automobilka nezverejnila žiadne informácie. Novinka bude mať oproti predchodcovi (rad 3 Coupe) väčšiu šírku, a to 1826 mm (+44 mm) a rázvor náprav 2810 mm (+50 mm). Výška bude menšia o 16 mm.
BMW predstaví svoj nový dynamický koncept na autosalóne v Detroite začiatkom budúceho roka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.