Automobilka Kia postupne odhaľuje ostrú trojdverovú verziu modelu cee´d. Dnes uvoĺnila ďalšiu oficiálnu skicu pripravovanej novinky.
Ostrá kia pro_cee´d GT vystrkuje rožky. Automobilka po krátkom čase zverejnila druhý oficiálny náčrt pripravovanej novinky, ktorá ponúkne benzínový turbomotor s výkonom vyše 200 koní.
Prvé informácie o novinke z dielne automobilky Kia sme Vám priniesli pred pár dňami v tomto článku. Spomínané informácie doplníme o zopár zverejnených údajov, ktoré potvrdila automobilka.
Srdcom modelu pro_cee´d GT bude preplňovaný benzínový motor 1,6 T-GDi, ktorý ponúkne maximálny výkon 150 kW/204 k. Motor dosiahne krútiaci moment 265 Nm a ostré „gé-téčko“ zrýchli z nuly na stovku za slušných 7,9 s.
Novinka by sa oficiálne mala predstaviť na jarnom autosalóne v Ženeve.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?