Čas od času se stane, že před představením nějakého modelu unikne snímek jeho malého modýlku. Podobná situace nastala i tentokrát.
V případě brouka bez střechy nejde zdaleka o první únik malého modelu ještě před zveřejněním finálního vzhledu jeho předobrazu. Výrobci malých modelů často dostávají informace o vzhledu budoucího vozu s předstihem tak, aby dodávky malých vozů mohly být zahájeny společně s výrobou skutečného auta.
Nyní před sebou máme první snímky otevřeného Volkswagenu Beetle. Vzhled uzavřené varianty již známe a design otevřené novinky nás tak může jen docela těžko překvapit.
U Volkswagenu sází na tradiční tvary a nový Beetle tak nabídne rysy tradičních otevřených Brouků. Podobně linie měla také první novodobá generace Beetle.
Tradičním rysem je zejména plátěná střecha, kterou se Volkswagen nesnaží nahradit modernějším plechem. Střecha je složená tak, aby byla vidět, a není překrytá ničím v barvě karoserie, čímž připomíná klasického Brouka, avšak již netvoří tradiční "baťůžek" na zádi.
Oficiální představení celého vozu by se mělo odehrát letos na podzim.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.