Čas od času se stane, že před představením nějakého modelu unikne snímek jeho malého modýlku. Podobná situace nastala i tentokrát.
V případě brouka bez střechy nejde zdaleka o první únik malého modelu ještě před zveřejněním finálního vzhledu jeho předobrazu. Výrobci malých modelů často dostávají informace o vzhledu budoucího vozu s předstihem tak, aby dodávky malých vozů mohly být zahájeny společně s výrobou skutečného auta.
Nyní před sebou máme první snímky otevřeného Volkswagenu Beetle. Vzhled uzavřené varianty již známe a design otevřené novinky nás tak může jen docela těžko překvapit.
U Volkswagenu sází na tradiční tvary a nový Beetle tak nabídne rysy tradičních otevřených Brouků. Podobně linie měla také první novodobá generace Beetle.
Tradičním rysem je zejména plátěná střecha, kterou se Volkswagen nesnaží nahradit modernějším plechem. Střecha je složená tak, aby byla vidět, a není překrytá ničím v barvě karoserie, čímž připomíná klasického Brouka, avšak již netvoří tradiční "baťůžek" na zádi.
Oficiální představení celého vozu by se mělo odehrát letos na podzim.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.