Automobilka Lexus plánuje o tri dni predstavenie novej generácie luxusného sedanu LS. Tu sú prvé fotky.
Japonský Lexus v polovici tohto mesiaca informoval o tom, že 30.7. predstaví verejnosti Lexus LS v novom modelovom roku 2013. Miestom predstavenia novinky je San Francisco. Vzhľadom na to, že aktuálna generácia luxusného sedanu sa predáva od roku 2006, predpokladáme, že pôjde o novú generáciu modelu.
Tri dni pred oficiálnym odhalením automobilu sa na verejnosť dostali dve fotografie, ktoré odhaľujú tvary sedanu. Predná časť nesie rovnaký rukopis ako SVU Lexus RX alebo sedan GS, zadná časť je evolúciou aktuálnej generácie, doplnenou o podobné rysy ako nesie najnovšia generácia menšieho sedanu Lexus GS.
Automobilka informovala o tom, že nový Lexus LS bude k dipozícii v štyroch verziách – LS 460, predĺžený LS 460 L, hybridný LS 600h a LS 460 F-Sport. Oficiálne predstavenie sedanu sa uskutoční o tri dni v San Franciscu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?