Čtyři roky po uvedení nové generace přichází řada 7 s faceliftem. Design modernizovaného modelu se od původní verze příliš neliší, hlavní změny se udály na technice vozu.
Nejviditelnější změnou je zavedení nových čelních světlometů využívající technologii LED. Tradiční "ledvinky" mají nyní 9, místo původních 12-ti žeber. Dále je patrný předělaný přední nárazník a nové boční blinkry.V interiéru modelu pro rok 2013 jsou sedadla s novým designem, HI-FI soustava značky Bang & Olufsen o výkonu 1200 wattů a nový zábavní systém pro zadní sedadla s displejem o velikosti 9,2 palců. V interiéru dále najdeme nový digitální displej místo klasických budíků. Řidič si může přepínat mezi několika módy zobrazení.Největší novinkou pod kapotou modernizované třídy sedm je uvedení dieselového motoru přeplňovaného třemi turbodmychadly a zavedení osmistupňové automatické převodovky jako standard pro všechny modely.Dieselové motory zastupují tři verze třílitrového řadového šestiválce. Nejsilnější je model 750d xDrive s novou, tříturbovou verzí motoru, disponující výkonem 380 koní a 720 Nm. Vlajková loď BMW dosahuje ve verzi 750d obdivuhodných parametrů. Stokilometrové rychlosti vůz dosáhne za 4.9 sekundy a maximální rychlost je elektronicky omezena na standardních 250 km/h. Průměrná spotřeba vozu činí 6,4 l/100km. Prostřední verze motoru, se dvěma turbodmychadly disponuje ve verzi 740d výkonu 315 koní, nejslabší, jednoturbová verze 730d výkonu 260 koní.Na vrcholu nabídky benzínových motorů stojí model 760i se šestilitrovým vidlicovým dvanáctiválcem přeplňovaným dvěma turbodmychadly a nejvyšším výkonem 545 koní. Dalším motorem v nabídce je model 750i s posíleným 4,4 litrovým vidlicovým osmiválcem a výkonem 450 koní a 650 Nm. Trojici benzínových motorů doplňuje model 740i s novým třílitrovým šestiválcem přeplňovaným turbodmychadlem a nejvyšším výkonem 320 koní a 450 Nm. Na některých trzích bude nabízena také verze 730i s atmosféricky plněným třílitrovým šestiválcem o výkonu 258 koní a točivém momentu 310 Nm.Poslední motorizací je tzv. ActiveHybrid7. Ten dostal, na místo původního osmiválce z modelu 750i, šestiválec z modelu 740i, zkombinovaný s elektrickým motorem o výkonu 55 koní. Celkový výkon hybridní soustavy je 355 koní a 500 Nm. Stokilometrové rychlosti dosáhne ActiveHybrid7 za 5.7 sekundy. Průměrná spotřeba vozu činí 6.8l/100km. Původní osmiválcová verze ActiveHybridu byla rychlejší (0-100 km/h za 4.9 sekundy) a výkonnější (kombinovaný výkon soustavy 465 koní), ale taký výrazně méně úsporná - 9,9 l/100km.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?