Audi zveřejnilo snímky interiéru nové generace hatchbacku A3. Tato informace by byla o řád méně zajímavá, kdyby na nich přeci jenom nebyl zobrazen i celý vůz.
Není úplně jasné, zda šlo o omyl automobilky, nebo spíše účel, jak upoutat na premiéru plánovanou do Ženevy další pozornost.
Snímky, které Audi poskytlo, prozatím mají ukazovat pouze interiér nové generace modelu A3. Avšak na obrázcích, kde se nachází také multifunkční ovládání vozu MMI s displejem, se zobrazuje také animace nového vozu. Můžeme si tak udělat docela jasnou představu o tom, jak bude novinka vypadat.
Známe také již některé technické detaily. Pod kapotou se budou nacházet tradiční motorizace koncernu VW, základem tak bude 122koňová 1,4 TSFI, na kterou bude navazovat osmnáctistovka s výkonem 180 koní. Diesely bude do začátku reprezentovat jen dvoulitr s výkonem 140 koní. Jde samozřejmě jen o úvodní nabídku, časem přijdou i slabší motorizace (určitě můžeme očekávat i varianty motorů 1,2 TSI a diesely 1,6 TDI) a těšit se jistě budeme moci i na ostřejší verze S a RS.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.