S opravdu nenápadnými kosmetickými úpravami přichází do prodeje i na našem trhu miniMPV Note.
Tento kompakt, který je v našich luzích a hájích možná trochu neoprávněně přehlížen dostal pro letošek drobné stylistické retuše. Note, jenž je od roku 2006 produkován v britském Sunderlandu vyráží do boje proti konkurenci tvořené například Škodou Roomster nebo Opelem Meriva.
Inovace na vnějším kabátu "empévéčka" jsou rozpoznatelné od druhé úrovně výbavy Accenta+. Spočívají v chromových krytech vnějších zrcátek, chromových obroučkách kolem mlhovek a šestnáctipalcových litých kolech v černostříbrném provedení. Elegantnímu dojmu inovace rozhodně přidaly.
Změnami prošel interiér, nové jsou dekory potahů sedadel a inovací prošly infotaimentové systémy. Tradiční devizou modelu je solidní základní výbava, již od základní úrovně Visia dostanete v ceně třeba systém Isofix nebo dálkové centrální zamykání a přední okna v elektrice. V rámci Comfort packu za 30 tisíc Kč obdržíte manuální klimu a rádio s přehrávačem CD/MP3.
Stávající motorizace zůstaly zachovány, v nabídce jsou benziny kubatur 1,4 a 1,6, nechybí turbodiesel 1,5 dCi. Ceny startují na 299.900 Kč za model 1,4 Visia.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?