Bentley oficiálně představuje levnější variantu modelu Continental GT. Přiváží osmiválcový motor.
Osmiválcová verze, která se představí na autosalonu v Detroitu, by neměla být žádným chudším bratříčkem.
Pod kapotou se usídlil přeplňovaný motor o objemu čtyři litry, který ze sebe vydá 507 koní. Agregát pochází z Audi S8, avšak tam dává 520 koní. To, že si v Bentley naladili koncernovou výbavu podle svého, potvrzuje také o fous vyšší špička točivého momentu, 660 vůči 650 Nm. Větší dvanáctiválec dosahuje 575 koní.
Bentley zatím neodkryl přesná data o jízdních parametrech, avšak zrychlení z klidu na stovku očekává za 5 sekund a maximální rychlost se má pohybovat kolem 290 km/h, což jsou prakticky stejné hodnoty jako u dvanáctiválce.
Výrazně lepší má být ale spotřeba, má se zlepšit o 40 %, což je věru zajímavé číslo. Přispějí k tomu mimo jiné i úsporné technologie Audi včetně možnosti automatického vypínání nepotřebných válců. Výrazně se tím přirozeně vylepší i dojezd.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?