Bentley oficiálně představuje levnější variantu modelu Continental GT. Přiváží osmiválcový motor.
Osmiválcová verze, která se představí na autosalonu v Detroitu, by neměla být žádným chudším bratříčkem.
Pod kapotou se usídlil přeplňovaný motor o objemu čtyři litry, který ze sebe vydá 507 koní. Agregát pochází z Audi S8, avšak tam dává 520 koní. To, že si v Bentley naladili koncernovou výbavu podle svého, potvrzuje také o fous vyšší špička točivého momentu, 660 vůči 650 Nm. Větší dvanáctiválec dosahuje 575 koní.
Bentley zatím neodkryl přesná data o jízdních parametrech, avšak zrychlení z klidu na stovku očekává za 5 sekund a maximální rychlost se má pohybovat kolem 290 km/h, což jsou prakticky stejné hodnoty jako u dvanáctiválce.
Výrazně lepší má být ale spotřeba, má se zlepšit o 40 %, což je věru zajímavé číslo. Přispějí k tomu mimo jiné i úsporné technologie Audi včetně možnosti automatického vypínání nepotřebných válců. Výrazně se tím přirozeně vylepší i dojezd.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.