Subaru jen několik dní po Toyotě představuje svůj produkt společného vývoje. Jmenuje se BRZ a jde o dvojče Toyota GT 86.
Subaru představilo nový sporťák BRZ, který vznikal společně s jen před pár dny představenou Toyotou GT 86, kterou jsme vám představili v obsáhlém článku zde.
Subaru se od Toyoty mírně liší. Přepracovaná příď i záď usnadní fandům rozpoznávání obou vozů, ačkoliv rozdíly jsou poměrně malé, zejména pak na zádi. Celková silueta se nezměnila a změny se neděly nikde mezi předním a zadním nárazníkem. Zkrátka, jde o dvojčata.
Nic se nezměnilo ani pod kapotou. Dvoulitrový motor je stále naladěn na 200 koní, ačkoliv stále tajně doufáme, že Subaru se pochlapí a jako značka s vysokým sportovním renomé přihodí alespoň pro zájemce i lépe naladěný motor. Zvláště poté co nás naladila konceptem STi v Los Angeles.
Poháněna je přes šestistupňovou manuální či automatickou převodovku a samosvorný diferenciál zadní náprava, což bude mít spolu s velmi slušnou hmotností 1220 kilo jistě dobrý vliv na zábavu za volantem.
Údaje o zrychlení a maximální rychlosti zatím neznáme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.