Renault predstavil novinku pre indický trh, ktorá bude konkurovať adeptom v triede malých vozidiel. Malý hatchback povedomých tvarov ponesie meno Pulse.
Renault Pulse, je určený výlučne pre Indiu, všetku techniku však zdieľa so sesterským Nissanom Micra. Ten je aj darcom interiéru. Exteriérový dizajn však zaznamenal zopár odlišností, tie najpodstatnejšie sa odohrávajú na prednej časti.
Nový Pulse sa od Micry líši úplne novým nárazníkom s výraznou maskou chladiča a logom automobilky. Dizajnéri však použili odlišné riešenie ako v prípade faceliftovaného Renaultu Twingo. Pozmenené boli aj predné a koncové svetlá, zadný nárazník nesie náznak difúzora.
Pod kapotou modelu Pulse bude známy benzínový trojvalec z Micry s objemom valcov 1,2 litra a výkonom 54 kW/80 k (104 Nm) a naftový motor 1,5 dCi s výkonom 48 kW/65 k (160 Nm).
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.